Veelgestelde vragen

Algemene vragen

1Ontvang ik een bevestiging?
Ja, u ontvangt binnen enkele minuten een bevestiging op het opgegeven e-mailadres. Hierin staan de gegevens van uw bestelling, controleert u deze goed. Als u geen bevestiging heeft ontvangen raden wij aan in uw spamfolder te kijken.
2Hoe kan ik betalen?
Als u uw gewenste producten heeft gekozen, gaat u verder naar onze betaalpagina. Hier kunt u uw producten afrekenen door middel van iDeal, Paypal of uw creditcard.
3Hoe kan ik jullie bereiken?
U kunt ons zowel per e-mail als telefonisch bereiken. Onze gegevens staan op de contactpagina.
4Naar welk adres kan ik een product retourneren?
Retouradres kunt u vinden op onze contactpagina.

Producten

1Welke kwaliteit hebben de producten?
We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten. We werken daarom uitsluitend met leveranciers die producten van hoge kwaliteit leveren.
2Kan ik bij jullie terecht voor een product dat niet in de winkel is te vinden?
U kunt contact met ons opnemen en wellicht kunnen we uw gewenste product ook leveren.

Verzending

1Wanneer ontvang ik mijn bestelling??
We verzenden uw product binnen 48 uur. Na verzending heeft u het product binnen 1 à 2 dagen in huis.
2Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, het is mogelijk om uw bestelling te volgen. Nadat uw bestelling is verzonden, ontvangt u een Track & Trace code waarmee u de status van uw bestelling kunt volgen.
3Kan ik in het buitenland bestellen?
We verzenden onze producten momenteel naar Nederland, Belgie en Duitsland.